Train accident in pakistan again 1,399

اہم خبر: پاکستان ایک اور ٹرین حادثہ ہو گیا ؟جانیے کیسے اور کہا ہوا

اہم خبر: پاکستان ایک اور ٹرین حادثہ ہو گیا ؟جانیے کیسے اور کہا ہوا جانیے اس رپورٹ میں

کوئٹہ جانے والی ٹرین پٹڑی سے اُتر گئی۔ تفصیلات کے مطابق گھوٹکی اور کوٹری ٹرین حادثوں کے بعد ٹرین کا ایک اور حادثہ پیش آ گیا۔

اطلاعات کے مطابق چاغی میں کوئٹہ جانے والی مال گاڑی کی 6 بوگیاں ٹریک کی خستہ حالی کے باعث پٹڑی سے اُتر گئیں۔ریلوے حکام کا کہنا ہے کہ حادثے کے بعد پاک ایران ریل سروس معطل ہوگئی۔

حادثے میں خوش قسمتی سے کوئی جانی نقصان نہیں ہوا تاہم بوگیوں میں موجود مال زمین پر بکھر گیا، ذرائع کے مطابق ٹریک کی مخدوش حالت اور پٹری پر پڑی ہوئی

ریت کے ڈھیر مزید کسی حادثے کا سبب بن سکتے ہیں۔ ذرائع کے مطابق پاک ایران ریلوے ٹریک پر جگہ جگہ جمع ریت حادثات کا باعث بننے لگی، پاک ایران ریلوے ٹریک کی حالت انتہائی بوسیدہ ہوچکی ہے جس کی ازسرنو مرمت کی ضرورت ہے۔

واضح رہے کہ گذشتہ کچھ عرصہ میں ریلوے حادثات میں اضافہ ہوا ہے۔ یاد رہے کہ 7 جون کو خیال رہے کہ سندھ کے ضلع گھوٹکی کے شہر ڈہرکی کے قریب گزشتہ روز پیش آنے والے ٹرین حادثے میں جاں بحق افراد کی تعداد 65 سے زیادہ ہو گئی ہے

جبکہ ڈپٹی کمشنر گھوٹکی عثمان عبد اللہ نے سرکاری طور پر حادثے میں اب تک 62 افراد کے جاں بحق ہونے کی تصدیق کی ۔ دوسری جانب مقامی صحافیوں کا کہنا ہے کہ حادثے میں جاں بحق ہونے والوں کی تعداد 65 سے بھی زیادہ ہے۔

واضح رہے کہ گھوٹکی ٹرین حادثے کی ابتدائی رپورٹ بھی تیار کر لی گئی ہے ۔ جس میں کہا گیا کہ حادثہ اپ ٹریک کی پٹڑی کا ویلڈنگ جوائنٹ ٹوٹنے سے پیش آیا۔

پٹڑی کا جوائنٹ ویلڈنگ سے جوڑا گیا تھا جو ٹوٹا ہوا پایا گیا۔ جوائنٹ ٹوٹنے کے باعث ملت ایکسپریس کی 12 بوگیاں پٹڑی سے گر گئیں۔

سرسید ایکسپریس ڈاؤن ٹریک پر گری ہوئی کوچز سے ٹکرا گئی۔ حادثے کے باعث سرسید ایکسپریس کا انجن اور چار کوچز پٹڑی سے گر گئی تھیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں